سایت اصلی نودهشتیا
نودهشتیا مرجع جامع از بهترین رمان های ایرانی
دانلود رمان معجزه دستانت نودهشتیا

دانلود رمان معجزه دستانت نودهشتیا

(✿)رمان: #معجزه_دستانت(✿)

(✿)نویسنده: #نازنین_اسدپور(✿)

(✿)ژانر: #عاشقانه(✿)

خلاصه رمان معجزه دستانت:

با صدای فریاد بلندی که توی محیط بیمارستان پیچید سیخ سر جام ایستادم ! از کجا میومد این سر و صدا ؟  ناگهان همه با سرعت به طرف صدا حرکت کردیم ! با دیدن یه مرد قد بلند که جز آشفتگی و نگرانی هیچ چیزی از چهرش معلوم نبود کمی تعجب کردم ، ولی سریع به خودم اومدم !

پیشنهاد نودهشتیا:

دانلود رمان خلسه نودهشتیا

دانلود رمان هفت خبیث نودهشتیا

بخشی از دانلود رمان معجزه دستانت نودهشتیا:

نمی‌فهمید جنون عشق تمام جانش را گرفته بود و سلول به سلول تنش داشت آتش می‌گرفت. دوربین ها را چک کرد، دید که لباس پوشیده و آماده از اتاق خارج شد. با اخمانی که سخت گره خورده بود از جا جهید، به کجا می‌خواست برود؟ دستش را چک کرد جز یک کیف کوچک هیچ چیزی درونش نبود.

نمی‌توانست بپرسد که به کجا می‌خواهد برود و این آزارش می‌داد. این همه سال کسی جرعت اینکه چیزی به او بگوید را نداشت و حالا او بود که جرعت نداشت از عزیز دردانه اش چیزی بپرسد. سریع به راننده خبر داد تا برساندش.

نگهبان ها را قطار به قطار پشت سرش فرستاد! او کم دشمن نداشت، ولی هر کدام می‌دانستند که حتی از ده کیلومتری اش هم گذر کنند روزگار برایشان نمی‌ماند! با خیالی که کمی آسوده شده بود به کارهایش پرداخت کارهایی که شاید نیمی از خطای گذشته اش به آن ربط داشت.

باز هم عصبی شد. با خود فکر کرد که آیا می‌شود روزی هیچ خبر از گذشته نباشد؟ این درست بود که به هر حال قصد داشت معجزه را درباره‌ی گذشته آگاه کند ولی قرار نبود که هر چیزی را راست بگوید فقط قسمت های خویش را می‌گفت و آن قسمت های دردناک را… آن‌ها را به فراموشی می‌سپارد.

درست بود که دخترکش حق داشت بداند ولی نمی‌خواست بار دیگر از دستش دهد. آهی کشیدو به کارش مشغول شد نمی‌توانست ذهنش را جمع کند هر لحظه خاطره ای به یادش می‌آمد ولی از همه پر رنگ تر خاطره‌ اولین دیدارشان بود دخترکش با آن لباس مدرسه‌ای که در تنش زار میزد خسته و با مقنعه‌ای کج و سری پایین …

  • اشتراک گذاری
مشخصات کتاب
  • نام کتاب: معجزه دستانت
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: نازنین اسدپور
لینک های دانلود
  • برچسب ها:
لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

20 − هفت =

درباره سایت
نودهشتیا یک کتابخانه مجازی برای دانلود بهترین رمان های عاشقانه ایرانی و خارجی بصورت pdf است. در این سایت امکان دانلود رایگان تمامی رمان های جدید و قدیمی برایتان فراهم آمده است. برای دسترسی به رمان های مورد علاقه تان در دسته بندی موجود سایت، بر دسته مورد علاقه خود را(مثلا رمان عاشقانه یا پلیسی یا...) کلیک کنید تا هزاران رمان در ژانر مورد نظرتان در اختیارتان قرار گیرد! با نظرات خود از رمان های مورد علاقتان حمایت کنید.
آخرین نظرات
  • ریحانسلام وقت بخیر من دنبال یه رمانم که پیداش نمیکنم دختر قصه وارد یه کتابخانه میشه ک...
  • ستایش گودرزیسلام میشه لطفا یک نفر به من جواب بده انجمن پاک شده؟...
  • adminسلام همه نظرات برای نویسنده قابل احترامن. تایید شده....
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " سایت اصلی نودهشتیا " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.