سایت اصلی نودهشتیا
نودهشتیا مرجع جامع از بهترین رمان های ایرانی
دانلود رمان مهیل از نودهشتیا

دانلود رمان مهیل از نودهشتیا

✿دانلود رمان مهیل از صبا ترک کامل✿

✿ژانر رمان : عاشقانه، معمایی✿

تعداد صفحات : ۳۹۹۹

✿خلاصه  دانلود رمان مهیل:✿

از او متنفر بودم، از همان روزهای اول جوانه های بلوغ دخترانه ام، از نگاه همیشه مراقبش، از تذکرات فقط برای منش. از اینکه نگاهش پی من بود، اما وقتی برایم حضورش ترسناک شد که دیدم اسلحه دارد، ربطش دادم به ان خط و خطوط بریدگی های روی صورت و ان چهره‌ی خشن افتاب سوخته اش، با ان نگاه سرد. دیگر برایم فقط تنفرانگیز نبود، ترسناک هم بود، هرجا او حضور داشت ان مکان برای من “مهیل” شده بود.

✿رمان های زیر فوق العادن:✿

دانلود رمان بیوه برادرم از راحله_bm بصورت PDF 

✿قسمتی ار دانلود رمان مهیل نودهشتیا:✿

هرچند یک سال جلوتر از بقیه بودم، یک سال را جهشی خوانده بودم، چرا که خانم دکتر می خواست من و مانیا را امتحان کند که اگر میتوانیم جلوتر برویم. اما خب! مانیا استرس زیادی را تجربه کرد. برای من فرقی نداشت وقتی درس خواندن را دوست داشتم. برخلاف مانی که عاشق زود بزرگ شدن و شوهر کردن بود.

من اما دوست داشتم بزرگ شوم و یک خانم دکتر. درست مثل مادر مانی، مبینا خانم، که به نظرم بعداز مادر ساده و مهربانم، برایم یک الگو از یک زن مهربان، مستقل و بسیار شیک است. اما خب، ظرفیت های ذاتی هم مهم هستند. من هیچکدام از خصوصیات او را نداشتم؛

نه سر و زبانش را، نه آن اعتمادبه نفس و رک بودنش را. درنهایت من یک دختر آرام و خجالتی شدم. البته شیطنت های دخترانه ام به جا بود، من و مانیا تحت تعلیمات سفت و سخت خانم بودن و محترم بودن قرار داشتیم. مانی از من در این کارهای خانمانه زبر و زرنگتر بود. من بیشتر ساکت و بی سر و صدا.

بعضی خصلت ها واقعاً از روی ژنتیک تعیین می شود. _ مو طلایی؟ دفتر را میبندم. _ جانم! _ تلفنت. از صندلی بلند می شوم، دنبال صدا می روم. زنگ آن قطع می شود، اما دوباره صدایش می آید. پیدایش نمی کنم. از او خبری نیست. _ عزیزم! تلفنمو ندیدی؟ صداش هست خودش نیست. _ بیا اینجاست…

اگر شما نویسنده رمان هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

  • اشتراک گذاری
لینک های دانلود
  • برچسب ها:
لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

بیست − دوازده =

درباره سایت
نودهشتیا یک کتابخانه مجازی برای دانلود بهترین رمان های عاشقانه ایرانی و خارجی بصورت pdf است. در این سایت امکان دانلود رایگان تمامی رمان های جدید و قدیمی برایتان فراهم آمده است. برای دسترسی به رمان های مورد علاقه تان در دسته بندی موجود سایت، بر دسته مورد علاقه خود را(مثلا رمان عاشقانه یا پلیسی یا...) کلیک کنید تا هزاران رمان در ژانر مورد نظرتان در اختیارتان قرار گیرد! با نظرات خود از رمان های مورد علاقتان حمایت کنید.
آخرین نظرات
  • ریحانسلام وقت بخیر من دنبال یه رمانم که پیداش نمیکنم دختر قصه وارد یه کتابخانه میشه ک...
  • ستایش گودرزیسلام میشه لطفا یک نفر به من جواب بده انجمن پاک شده؟...
  • adminسلام همه نظرات برای نویسنده قابل احترامن. تایید شده....
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " سایت اصلی نودهشتیا " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.