سایت اصلی نودهشتیا
نودهشتیا مرجع جامع از بهترین رمان های ایرانی
 دانلود رمان کیمیاگر از پائولو کوئیلو به صورت PDF

دانلود رمان کیمیاگر از پائولو کوئیلو به صورت PDF

(✿)نام رمان: کیمیاگر(✿)

✿)نویسنده: پائولو کوئیلو(✿)

(✿)خلاصه رمان:(✿)

داستانی جذاب از روحی بی‌قرار که در جست‌وجوی معنایی فراتر از یافته‌ها و داشته‌های خود، بی‌تاب است. کتاب کیمیاگر از آثار مشهور نویسنده‌ی برزیلی، پائولو کوئیلو، داستان سیروسلوک یک جوان چوپان در سرزمین‌های مختلف برای رسیدن به پاسخ سؤال‌هایش است.

این کتاب که از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین کتاب‌ها در سراسر کشورهای جهان به‌شمار می‌رود و جوایز متعددی را از آن نویسنده‌اش ساخته، داستانی فلسفی از کاوش‌های انسان در حیاتش بر روی زمین را روایت می‌کند.

(✿)پیشنهاد نودهشتیا جهت دانلود رمان:(✿)

دانلود رمان در میروم به شهر قشنگ الاغ ها از مهدیه افشار

(✿)بخشی از رمان کیمیاگر:(✿)

سانتیاگو زادگاهش را رها می‌کند و به شمال آفریقا می‌رود تا در نزدیکی اهرام مصر گنجی مدفون‌شده را پیدا کند. پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) در کتاب کیمیاگر (The Alchemist) با سبکی مشابه به داستان‌های شرقی، روایت‌گر قصه‌ی این پسر جوان است. او در مسیرش، با زنی کولی، مردی که خودش را پادشاه می‌داند و یک کیمیاگر آشنا شده و نیز عاشق فاطمه، دختر صحرا می‌شود. همه‌ی آن‌ها هدایت‌گر سانتیاگو در مسیر جست‌وجویش هستند.

پئولو کوئیلو در این اثر از جملات قصار و پرمعنایی استفاده کرده که به سهم خود، داستان را بسیار زیبا و دل‌نشین کرده‌اند.

نویسنده در رمان کیمیاگر به مخاطبان خود این مفهوم را می‌رساند که اگر در زندگی هدفی پراهمیت دارند، هیچ‌وقت آن را غیرقابل‌ دسترس ندانند و برای آن تلاش کنند؛ چرا که هرچه بیشتر ادامه دهند، بیشتر شایسته نتیجه‌ای والا خواهند بود.

سانتیاگو در طول سفر خود احساساتی از قبیل اشتیاق، ترس، تنهایی، عشق و حتی شکست را تجربه می‌کند، اما همچنان مصمم به راه خود ادامه می‌دهد. پائولو کوئیلو در این کتاب با اتکا به‌ نقد زندگی روزمره، همه‌چیز را با تخیل شروع می‌کند، اما در آخر، آنچه برای خواننده روشن است،

 سانتیاگوی کتاب کیمیاگر نمادی از تمامی انسان‌هایی‌ست که می‌خواهند برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند، هرچند دیگران آن را حتی با قوه‌ی تخیل خود محال بدانند.

  • اشتراک گذاری
لینک های دانلود
  • برچسب ها:
لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

بیست − 18 =

درباره سایت
نودهشتیا یک کتابخانه مجازی برای دانلود بهترین رمان های عاشقانه ایرانی و خارجی بصورت pdf است. در این سایت امکان دانلود رایگان تمامی رمان های جدید و قدیمی برایتان فراهم آمده است. برای دسترسی به رمان های مورد علاقه تان در دسته بندی موجود سایت، بر دسته مورد علاقه خود را(مثلا رمان عاشقانه یا پلیسی یا...) کلیک کنید تا هزاران رمان در ژانر مورد نظرتان در اختیارتان قرار گیرد! با نظرات خود از رمان های مورد علاقتان حمایت کنید.
آخرین نظرات
  • ریحانسلام وقت بخیر من دنبال یه رمانم که پیداش نمیکنم دختر قصه وارد یه کتابخانه میشه ک...
  • ستایش گودرزیسلام میشه لطفا یک نفر به من جواب بده انجمن پاک شده؟...
  • adminسلام همه نظرات برای نویسنده قابل احترامن. تایید شده....
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " سایت اصلی نودهشتیا " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.