سایت اصلی نودهشتیا
نودهشتیا مرجع جامع از بهترین رمان های ایرانی
4.6/5 - (39 امتیاز)
دانلود رمان نه خانی آمد و نه خانی رفت

دانلود رمان نه خانی آمد و نه خانی رفت

دانلود رمان نه خانی آمد نه خانی رفت از مانا (میم سین) با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا نسخه کامل با ویرایش و لینک مستقیم رایگان

رمان نه خانی آمد نه خانی رفت

نویسنده مانا (میم سین)

ژانر غمگین , تراژدی , اجتماعی

خلاصه رمان نه خانی آمده نه خانی رفته نودهشتیا:

رمان جذاب و خواندنی این ساعت داستان یاسمین دختر خانواده ای به گمان خود روشن فکر است که تنهایی و خلاء روحیش را با دوستیش پر کرده و فاصله ی پر نشدنی بین او و پدر و مادر باعث می شود در مقابل اشتباهات و آسیب های دیگران به شیوه ی خودش دنبال راه چاره باشد و با پنهان کاری خودش را مرحله به مرحله در نیمه راه سقوط قرار دهد . روابط و کشمکش های او با دوستش بدون پشتیبانی خانواده شبیه بازی بزرگ بچه های کوچک می شود شبیه تفنگ بازی ها و دکتر بازی ها کودکانی با تفنگ ها و قرص های واقعی.

دانلود رمان نه خانی آمد و نه خانی رفت

با عضویت در انجمن نودهشتیا نویسنده شوید؛ لینک انجمن:

انجمن نودهشتیا

بخشی از دانلود رمان نه خانی آمده نه خانی رفته:

خشونت ھمیشه یک چشم کبود و دندان شکسته و دماغ خونی نیست. خشونت، تحقیر، آزار و گاھی یک نگاه است. نگاه مردی به یقه ی پایین آمده ی لباس زنی وقتی که دولا شده و چایی تعارف می کند. نگاه برادری است به خواھرش وقتی در مھمانی بلند خندیده. نگاھی که ما نمی بیینیم. که نمی دانیم ادامه اش وقتی چشم ھای ما در مجلس نیستند چیست. ترسی است که آرام آرام در طول زمان بر جان زن نشسته خشونت بی کلام، بی تماس بدنی، مردی است که در را که باز می کند زن ناگھان مضطرب می شود، غمگین می شود.

نمی داند چرا. در حضور مرد انگار کلافه باشد. انگار خودش نباشد. انگار بترسد که خوب نیست. که کم است. که باید لاغرتر باشد چاق تر باشد زیباتر باشد خوشحال تر باشد سنگین تر باشد…. خانه دارتر باشد عاقل تر باشد. خشونت آن چیزی است که زن نیست و فکر میکند باید باشد. خشونت آن نقابی است که زن می زند به صورتش تا خودش نباشد تا برای مرد کافی باشد. مرد می تواند زن را له کند بدون اینکه حتی کاری کند.

بدون اینکه حتی بخواھد لھش کند. این ارث مردان است که از پدران پدرانشان بھشان رسیده امتداد ھمان “مادرش را فلان ھا، عمه اش را بیسار” ھایی است (باعرض پوزش) که به شوخی و جدی به ھم و به دیگران می گوییم. ھمان “زن صفت” و “مثل زن گریه می کردی” ھایی است که بچه ھای مان از خیلی کودکی یاد می گیرند. چون ھایی که اسم شان می شود “عشق”. عشق ھایی که می شوند ابزار کنترل.

که منتھی میشوند به زنانی بی اعتماد به نفس، بی قدرت، غمگین، تحقیر شده، ترسان، وابسته، تھدید بھ ترک شده و شاید کتک خورده که فکر می کنند ھمه ی زخم ھایشان از عشق است. که مرد عاشق ، زخم می زند و زخم بالاخره خوب می شود.

پیش نویس: این رمان ججذاب و خواندنی را به شما توصیه میکنیم و البته جهت دانلود بهترین رمان های ایرانی و دانلود رمان رایگان به دیگر رمان های سایت نودهشتیا سر بزنید.

پیشنهاد نودهشتیا جهت دانلود رمان:

دانلود رمان گاهی دست ما نیست نودهشتیا

دانلود رمان بغض ماه نودهشتیا

  • اشتراک گذاری
مشخصات کتاب
  • نام کتاب: نه خانی آمده نه خانی رفته
  • ژانر: اجتماعی،تراژدی،غمگین
  • نویسنده: مانا سین
  • ویراستار: سایت نودهشتیا
  • طراح کاور: سایت نودهشتیا
  • منبع تایپ: انجمن نودهشتیا
لینک های دانلود
لینک کوتاه مطلب:
دیگر نوشته های
نظرات
  • دانلود رمان پریشان دل اثر غزل سلیمانی PDF با لینک مستقیم – دانلود رمان | نودهشتیا منبع تمامی رمان های ایرانی و خارجی رایگان
    11 فوریه 2022 | 17:47

    […] دانلود رمان نه خانی آمد و نه خانی رفت […]

  • دانلود رمان شیدا نویسنده سپیده تقی زاده فرمت PDF با لینک مستقیم – دانلود رمان | نودهشتیا منبع تمامی رمان های ایرانی و خارجی رایگان
    11 فوریه 2022 | 17:52

    […] دانلود رمان نه خانی آمد و نه خانی رفت […]

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

درباره سایت
نودهشتیا یک کتابخانه مجازی برای دانلود بهترین رمان های عاشقانه ایرانی و خارجی بصورت pdf است. در این سایت امکان دانلود رایگان تمامی رمان های جدید و قدیمی برایتان فراهم آمده است. برای دسترسی به رمان های مورد علاقه تان در دسته بندی موجود سایت، بر دسته مورد علاقه خود را(مثلا رمان عاشقانه یا پلیسی یا...) کلیک کنید تا هزاران رمان در ژانر مورد نظرتان در اختیارتان قرار گیرد! با نظرات خود از رمان های مورد علاقتان حمایت کنید.
آخرین نظرات
  • ریحانسلام وقت بخیر من دنبال یه رمانم که پیداش نمیکنم دختر قصه وارد یه کتابخانه میشه ک...
  • ستایش گودرزیسلام میشه لطفا یک نفر به من جواب بده انجمن پاک شده؟...
  • adminسلام همه نظرات برای نویسنده قابل احترامن. تایید شده....
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " سایت اصلی نودهشتیا " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.